середа, 29 червня 2011 р.

Вчитися чи працювати - що краще?

Колись кожен з нас був маленьким. Тоді ми мріяли про той час, коли виростемо. І хто після цього скаже, що мрії не збуваються? Всі ми поступово ставали вище, розумніше, простіше кажучи, дорослішали, і, нарешті, виросли. З віком, як виявилося, з'являється не тільки більше прав і свобод, але також і зобов'язань, і відповідальності. Тепер ви не відбудетеся тим, що «болів живіт», якщо пропустили пару, або тим, що їздили до бабусі в село.
Поступово ви усвідомлюєте, що ви тепер вже далеко не дитина, навіть незважаючи на те, що у деяких ще зберігаються залишки поведінки пішов дитинства. Для більшості мрія дитинства стати «великим» здійснилася.

Я, ставши «дорослої», надійшла, як і багато інших, в університет. З цієї пори я почала жити окремо від своїх батьків. Проте чомусь у мене було відчуття відсутності чогось дуже важливого, необхідного для того щоб дійсно відчути себе повністю незалежною.

Вся справа в тому, що я, як і більшість студентів, як і раніше продовжувала жити за рахунок своїх батьків. Таким чином, вся моя "самостійна» життя мала досить обмежену незалежність. Настав час подумати про влаштування на роботу.

Мій перший приробіток був досить інтелектуальною працею: я не працювала офіціанткою або продавщицею в кіоску, хоча саме ці варіанти найбільш популярні серед студентів. Оскільки моя робота була пов'язана з підвищеною увагою, зміна тривала всього лише чотири години, проте оплата за годину перевищувала розмір суми, одержуваної моєю мамою, яка працювала в державній установі.

Не буду робити рекламу колишнього місця моєї роботи, адже не в цьому справа (можливо, хтось подумав, що я працювала нелегально, але насправді це теж було держустанова, де трудилося ще багато студентів, просто треба вміти шукати).

Справа в тому, що з часом робота стала мені тягарем, і якщо раніше мене зігрівала думка про заслуженої зарплаті в кінці місяця, то поступово навіть цей стимул почав втрачати свою силу.

Подібно до того, як діти мріють вирости, багато студентів мріють закінчити університет і піти працювати. Думки про те, що краще: вчитися або працювати - розходяться. Спостерігаючи, як я не перший місяць працюю над курсовою роботою, тато сказав, що він дуже радий, що йому більше не доводиться сидіти над підручниками і що працювати набагато цікавіше і приємніше, ніж вчитися.

Однак робота роботі ворожнечу. Якщо ви вибрали професію педагога, не думайте, що прийшовши додому, ви залишили роботу за дверима. Адже у вас залишилися ще неперевіреними зошити, ненаписаними плани уроків та інше.

Що стосується мене, то я зрозуміла, що робота набагато важливіше і відповідальніше ніж навчання. Все, що ти зобов'язався робити при прийомі на роботу, ти повинен виконувати незважаючи ні на що. Тому найголовніше - вибрати професію, яка б приносила не тільки дохід, а й задоволення.

Це досить складне завдання, однак такий підхід гарантує вам успіх і просування по службі. Інакше ви будете з небажанням щодня відправлятися на свою роботу, таємно її ненавидіти, а результати вашої діяльності явно не будуть високими. Запитайте себе, тримали б ви такого працівника? Я думаю, що ні.

Немає коментарів:

Дописати коментар